Det verkar som att du använder en gammal webbläsare, det kan göra att allt inte fungerar eller ser ut som det borde.

Hejsan! Hur kan vi hjälpa dig idag?

VANLIGA FRÅGOR
Står det Vuxen som avsändare på paketet?

Nej. Vi skickar med anonym avsändare (PF Group AB) för att du ska kunna handla diskret. Alla paket skickas i neutrala  bruna kartonger med brun tejp, utan loggor eller liknande. 

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Om beställningen inte har packats kan vi ändra eller avbeställa den. Lagret är dock blixtsnabba på att packa beställningarna så skicka ett mejl till info@vuxen.se. Märk ämnesraden med "Avbeställning" för snabbare hantering.

Hur snabbt svarar kundtjänst på mejl?

Vår kundtjänst är bemannad 365 dagar om året, varje dag hela veckan. 

Dagtid får du normalt svar på ditt ärende väldigt snabbt, om du inte har fått svar på din fråga inom rimlig tid kan det vara så att ditt mejl hamnat i ett skräppostfilter,  det händer tyvärr ganska ofta. Direkt efter du mejlat oss så ska du få ett automatiskt svar från vårt kundtjänstsystem med ett ärendenummer för din fråga, om du inte har fått detta tillbaka omgående så fastnade ditt mejl på vägen och har inte kommit fram. Prova att mejla oss igen.

Jag glömde skriva in min rabattkod

Inga problem, det enda du behöver göra är att kontakta oss och ge oss ditt ordernummer plus den rabattkod som du önskar lägga till din order så löser vi det åt dig. 

Jag vill returnera en vara / order

För att returnera en eller flera varor, skicka ett mejl till kundservice så får du mer information och en fraktetikett att använda för din retur. 

HITTAR DU INTE SVARET?
Kontakta vår kundtjänst
info@vuxen.se
  • 100 dagars öppet köp!

  • Ombud från 35kr
    Hemlev. från 59kr

  • Diskret leverans,
    anonym avsändare

din varukorg
  • Nyss sedda

Din varukorg är tom!

Total rabatt
0 kr
Totalt inkl. moms
0 kr
Till kassan